.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
اختلافات در میان مقامات تل آویو پس از سفر گانتز به واشنگتن بالا گرفته است. خشم نتانیاهو از سفر بنی گانتز به آمریکا
اختلافات در میان مقامات تل آویو پس از سفر گانتز به واشنگتن بالا گرفته است.(ادامه)
اقتصادآنلاین: هرازگاهی صحبت‌های غیررسمی درباره حقوق وزرا و اعضای کابینه دولت مطرح می‌شود که گاه افکار عمومی را به سمت حقوق‌های نجومی می‌برد. وزرا معمولا درباره حقوق خود چیزی نمی‌گویند اما نمونه‌هایی از سخنان وزرای سابق و فعلی در خصوص میزان دریافتی وزرا وجود دارد. حجت‌الله عبدالملکی، وزیر سابق کار در دوره وزارتش از وضعیت بد معیشتی وزرا سخن گفت و وزیر فعلی کار، صولت مرتضوی نیز حقوق ۵۰ میلیونی‌اش را فاش کرده است. رقم حقوق وزرای رئیسی مشخص شد
اقتصادآنلاین: هرازگاهی صحبت‌های غیررسمی درباره حقوق وزرا و اعضای کابینه دولت مطرح می‌شود که گاه افکار عمومی را به سمت حقوق‌های نجومی می‌برد. وزرا معمولا درباره حقوق خود چیزی نمی‌گویند اما نمونه‌هایی از سخنان وزرای سابق و فعلی در خصوص میزان دریافتی وزرا وجود دارد. حجت‌الله عبدالملکی، وزیر سابق کار در دوره وزارتش از وضعیت بد معیشتی وزرا سخن گفت و وزیر فعلی کار، صولت مرتضوی نیز حقوق ۵۰ میلیونی‌اش را فاش کرده است.(ادامه)
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چرا مساله ۲ میلیون تن برنج را پیگیری نمی‌کنند؟ رئیسی کار اجرایی را در رأس آن مبارزه با فساد می‌داند. لذا هر کسی که این ۲ میلیون تن برنج را وارد کشور کرده است باید مجازات شود. افشاگری نماینده رشت درباره فساد مافیای برنج/ ۲ میلیون تن برنج با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده/ چه کسی مجوز داد؟
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چرا مساله ۲ میلیون تن برنج را پیگیری نمی‌کنند؟ رئیسی کار اجرایی را در رأس آن مبارزه با فساد می‌داند. لذا هر کسی که این ۲ میلیون تن برنج را وارد کشور کرده است باید مجازات شود.(ادامه)
احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست. احمدی نژاد محصول صادق محصولی است و او مجلس را نهادی معطل در کشور ارزیابی می‌کند
احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست.(ادامه)
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)
شبکه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی کان در گزارشی از اختلاف شدید در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی سخن گفت و افزود این اختلاف بین وزرای سابق و فعلی جنگ شدیدتر است. اعضای کابینه جنگ اسرائیل به جان هم افتادند
شبکه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی کان در گزارشی از اختلاف شدید در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی سخن گفت و افزود این اختلاف بین وزرای سابق و فعلی جنگ شدیدتر است.(ادامه)
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود. بهادری: بانوی اول ایران همسران و مادران شهدا هستند/ سلاح‌ورزی صلاحیت ریاست اتاق بازرگانی را ندارد +تصاویر
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود.(ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
دیپلماسی فعال و روبه جلو جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دیگر نقاط جهان، باعث شده است تا رژیم صهیونیستی نسبت به منافع خود احساس نگرانی و خطر کند. اعتراف کارشناس صهیونیست به دیپلماسی رو به جلو ایران
دیپلماسی فعال و روبه جلو جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دیگر نقاط جهان، باعث شده است تا رژیم صهیونیستی نسبت به منافع خود احساس نگرانی و خطر کند.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند. ۴۰ درصد حقوق‌بگیران آموزش و پرورش معلم نیستند / سهم اقشار کم‌برخوردار در ورودی‌های دانشگاه؛ ۲ درصد
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
چرا ۵ دور مذاکره ایران و عربستان در بغداد هیچ دستاوردی نداشت؟/ دلایل شخصی «بن سلمان» برای توافق با ایران چه بود؟/ چگونه مسیر توافق از بغداد به پکن رسید؟/ ماجرای درخواست قطری‌ها از ایران برای تاخیر در انتقام ....(خبر)
(ادامه)
بر اساس اخبار به گوش رسیده نمایندگانی از دوره‌های هشتم و نهم و دهم که عموما نزدیک به علی لاریجانی هستند، در حال زین کردن اسب انتخابات مجلس دوازدهم هستند. آخرین گمانه ها از انتخابات اسفند ۱۴۰۲/ نقشه چراغ خاموش حامیان سید ابراهیم رئیسی برای ورود به مجلس دوازدهم /نزدیکان علی لاریجانی هم آماده رقابت شدند/ خیز دولت سابق با محوریت عبدالرضا رحمانی‌فضلی(خبر)
بر اساس اخبار به گوش رسیده نمایندگانی از دوره‌های هشتم و نهم و دهم که عموما نزدیک به علی لاریجانی هستند، در حال زین کردن اسب انتخابات مجلس دوازدهم هستند.(ادامه)
معاون سابق وزیر راه: خیلی فرق می‌ کند چه کسی وزیر راه و شهرسازی باشد
همواره مخالف این عقیده بوده‌ ام که «مدیران هیچ کاره هستند و در جای دیگری تصمیمات گرفته می‌ شود».(ادامه)
حسین انتظامی پس از هشت دوره از رد صلاحیت خود برای شرکت در انتخابات نمایندۀ مدیران مسئول در «هیات نظارت بر مطبوعات» خبر داد. حسین انتظامی رد صلاحیت شد
حسین انتظامی پس از هشت دوره از رد صلاحیت خود برای شرکت در انتخابات نمایندۀ مدیران مسئول در «هیات نظارت بر مطبوعات» خبر داد.(ادامه)
دولت بررسی الگوی جدید افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری را با هدف بهبود معیشت و افزایش قدرت خرید آغاز کرد آخرین شنیده‌ها از جزئیات طرح دولت برای افزایش حقوق‌ها/افزایش 50درصدی حق عائله‌مند!
دولت بررسی الگوی جدید افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری را با هدف بهبود معیشت و افزایش قدرت خرید آغاز کرد(ادامه)
چند گروه از نمایندگان، پیشنهادات خود برای گزینه پیشنهادی وزارت کار را به رئیس‌جمهور ارائه کرده‌اند. نمایندگان مجلس "گزینه پیشنهادی" خود برای وزارت کار را به رئیس‌جمهور ارائه کردند!
چند گروه از نمایندگان، پیشنهادات خود برای گزینه پیشنهادی وزارت کار را به رئیس‌جمهور ارائه کرده‌اند.(ادامه)
ایسنا نوشت: رئیس دولت تدبیر و امید به همراه شماری از اعضای کابینه‌های یازدهم و دوازدهم در نشستی مسایل و مشکلات جاری و موضوعات مهم کشور را مورد بررسی قرار دادند. در این نشست روحانی تصریح کرد که باید به دولت سیزدهم کمک کرد.


حفظ انسجام مهم‌ترین مساله و اولویت امروز همگان است/ نیاز کشور گشایش اقتصادی، رفع تحریم‌ها است/ موظفیم به دولت سیزدهم کمک کنیم
ایسنا نوشت: رئیس دولت تدبیر و امید به همراه شماری از اعضای کابینه‌های یازدهم و دوازدهم در نشستی مسایل و مشکلات جاری و موضوعات مهم کشور را مورد بررسی قرار دادند. در این نشست روحانی تصریح کرد که باید به دولت سیزدهم کمک کرد. (ادامه)
نتیجه ارز ترجیحی به سفره مردم نیامد/ حذف ارز ترجیحی غیر از گندم و دارو تکلیف قانونی دولت است/ تا تکلیف ارز ترجیحی مشخص نشود یارانه‌ها تغییر نمی‌کند/ نحوه افزایش حقوق‌ها در سال بعد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۱، با محمدرضا باهنر نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی مسائل مختلف حاکم بر کشور به گفت‌وگو نشستیم. مجلس قادر به حفظ منافع ملی نیست / خودروی کیفیت پائین داخلی، کجای دنیا خریدار دارد / منافع ملی در مجلس متولی ندارد
شمال نیوز: در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۱، با محمدرضا باهنر نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی مسائل مختلف حاکم بر کشور به گفت‌وگو نشستیم.(ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد. یوسفیان ملا: برخی بزرگان سکوت کردند چون در انتصابات دخالت داشتند/ بی برنامگی دولت برای همه ایجاد مشکل کرده/ مصوبه‌ای به دردبخور از مجلس و دولت برای کاهش گرانی‌ها ندیدیم
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد.(ادامه)
برخی نزدیکان علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس ایران و «مجری توافقنامه ۲۵ ساله ایران و چین» از کناره‌گیری چندین‌ماهه او از این سمت به محض انتخاب سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس دولت سیزدهم خبر دادند، دلیل هم تمرکز بیشتر در تصمیم گیری ها عنوان شد. لاریجانی به محض انتخاب رئیسی، از مسئولیت خود در پرونده چین کناره گیری کرده بود / هدف لاریجانی این بود که دست دولت جدید باز باشد
برخی نزدیکان علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس ایران و «مجری توافقنامه ۲۵ ساله ایران و چین» از کناره‌گیری چندین‌ماهه او از این سمت به محض انتخاب سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس دولت سیزدهم خبر دادند، دلیل هم تمرکز بیشتر در تصمیم گیری ها عنوان شد.(ادامه)
لاریجانی و روحانی در دهه ۷۰ هم به یکدیگر نزدیک بوده اند. چنان که گواهی از این همراهی را هم در بخش‌هایی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۷۵ می‌بینیم که نوشته است: «.. دکتر [علی]لاریجانی، برای ترغیب دکتر [حسن]روحانی و دکتر [حسن]حبیبی، برای شرکت در انتخابات [ریاست‌جمهوری]پیگیری نمود.» روزه سکوت این دو نفر دارد می شکند / روحانی و لاریجانی چه در سر دارند؟
لاریجانی و روحانی در دهه ۷۰ هم به یکدیگر نزدیک بوده اند. چنان که گواهی از این همراهی را هم در بخش‌هایی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۷۵ می‌بینیم که نوشته است: «.. دکتر [علی]لاریجانی، برای ترغیب دکتر [حسن]روحانی و دکتر [حسن]حبیبی، برای شرکت در انتخابات [ریاست‌جمهوری]پیگیری نمود.»(ادامه)
شمال نیوز : نبود برنامه هاي دانایی محور در استان بر اساس اهداف چشم انداز عدم شناسایی و پتانسیل یابی قابلیت های عمرانی در استان مازندران باعث ابتر ماندن طرحهای آینده محور در استان شده است .... استاندار و نمایندگان ؛ چالش های بودجه ای و عدم تخصیص اعتبارات واقعی
شمال نیوز : نبود برنامه هاي دانایی محور در استان بر اساس اهداف چشم انداز عدم شناسایی و پتانسیل یابی قابلیت های عمرانی در استان مازندران باعث ابتر ماندن طرحهای آینده محور در استان شده است ....(ادامه)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است


رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است/ حواشی مراسم تحلیف / قالیباف با همه دست داد/ روحانی بالاخره بعد از کرونا به مجلس آمد(خبر)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است (ادامه)
۴ گزینه نهایی ابراهیم رییسی برای وزارت امور خارجه
همزمان با نزدیک شدن آغاز فعالیت دولت جدید در ایران، گمانه‌زنی‌ها در خصوص انتخاب سکاندار جدید دستگاه سیاست خارجی کشورمان به عنوان راهبردی‌ترین وزارتخانه افزایش یافته است. (ادامه)
 در این گزارش سعی داریم مروری بر تاریخچه، چالش ها و اصلی ترین گزینه های هدایت وزارت نفت داشته باشیم. وزیر نفت دولت سیزدهم چه کسی خواهد بود؟ / مروری بر وزرای نفت جمهوری اسلامی ایران
در این گزارش سعی داریم مروری بر تاریخچه، چالش ها و اصلی ترین گزینه های هدایت وزارت نفت داشته باشیم. (ادامه)

از جمله این گزینه می توان به محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق وزارت علوم، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس، محمد‌مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و فرهاد هبر رئیس پیشین دانشگاه تهران نام برد. چه کسی متصدی وزارت علوم می‌شود؟/ بررسی گزینه‌های احتمالی
از جمله این گزینه می توان به محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق وزارت علوم، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس، محمد‌مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و فرهاد هبر رئیس پیشین دانشگاه تهران نام برد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 16 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.